Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY  

Ceny balného a poštovného:  
Ceny jsou uvedeny včetně DPH.  

OBJEDNÁVKY ZASLANÉ DO 12:00 HODIN BUDOU PŘEDÁNY PŘEPRAVCI JEŠTĚ TÝŽ PRACOVNÍ DEN!  
                     
1. Platba na DOBÍRKU:
 
 
160,- Kč    (možno hradit přímo dopravci v hotovosti nebo kartou)  

Do zahraničí a na Slovensko zboží nezasíláme!   


Při objednávce nad 2.000,- Kč bez DPH je poštovné i balné zdarma!  
 

Objednávka  
Objednávka provedená a odeslaná přes e-shop shop@svetbezlepku.cz je návrhem kupní smlouvy, vlastní kupní smlouva vzniká při převzetí zboží zákazníkem. Objednávka je pokládána za závaznou pro obě strany pokud nedojde k porušení podmínek smluvených v době potvrzení. 
Cena zboží určená v okamžiku odeslání objednávky je konečná a nebude navyšována o jakékoliv další poplatky. 

V případě, že zákazník zaplatí zboží předem na účet, aniž by od nás obdržel potvrzení své objednávky a následně se zjistí, že objednané zboží je vyprodáno nebo není momentálně skladem, zašleme zákazníkovi jiné zboží ve stejné hodnotě. Pouze v tomto případě přeplatky za zboží nevracíme!   


Odstoupení od kupní smlouvy  
Storno objednávky ze strany kupujícího: 
Kupující má právo písemně (e-mailem) stornovat objednávku v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání.  

Storno objednávky ze strany prodávajícího: 
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část pouze u zboží, které se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží, popřípadě byla ukončena "akce" dodavatelem. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu. 
Odstoupení od kupní smlouvy (zboží prodané nekontaktně). 
Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem, a to včetně ceny poštovného a balného.  

Dodací podmínky  
Dodávky předmětu plnění (objednaného zboží) budou dle dostupnosti realizovány v co nejkratším možném termínu, obvykle do 1-2 pracovních dnů u zboží na skladě (objednávky zaslané zákazníky do 12:00 hodin budou předány dopravci ještě týž den!), do 5-30 pracovních dnů u zboží, které nebude na skladě od závazného potvrzení objednávky. Předpokládaný termín může být upřesněn při potvrzení objednávky prodávajícím. Zpravidla je upřesněn do 24 h po obdržení objednávky. 
Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na uvedené místo. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím může obsahovat daňový doklad, tento však může být zaslán i samostatně, např. e-mailem.  
 
 


Ochrana osobních dat  
Evidované údaje zákazníků jsou výhradně použity pro konkrétní obchodní případ - nákup zboží v tomto obchodě. Evidované údaje nejsou žádným způsobem poskytovány třetí straně ani nejsou jinak zpracovávány pro marketingové účely.  
Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek. 

Odpovědnost za vady zboží a záruka  
Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti pracovníka DPD.  
Reklamace mechanického poškození výrobku, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je nutné uplatnit neprodleně po jejich odhalení, tj. ihned po prvním použití výrobku, a to pouze písemnou formou, např. e-mailem. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.  

V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to:  
 
 
  • Náhradním dodáním zboží      
  • Odstoupením od smlouvy     


Postup reklamace   
Reklamace jsou vyřizovány jednotlivě.   
Internetový obchod shop@svetbezlepku.cz poskytuje na všechny výrobky záruku jakosti zboží, a to v délce uvedené na obalu odebraného zboží.  

-----------------------------------------------------------------   

Pokud Vám dorazí viditelně poškozený balík, ihned jej před doručovatelem DPD rozbalte a obsah zásilky zkontrolujte! V případě jakéhokoliv poškození či rozbití zásilky ihned proveďte reklamaci u doručovatele (řidiče) DPD a sepište s ním reklamační protokol, který řidič musí mít u sebe k dispozici a 1 stejnopis protokolu si nechejte! Zboží ovšem řidiči nedávejte, toto Vám můžeme vyměnit pouze my. 

Pokud Vám dorazí zboží poškozené je nutné nám tuto reklamaci nahlásit nejpozději do 24 hodin od doručení balíku, a to i v případě, že jste jednali dle výše uvedeného postupu!
 
 
 



Postup při reklamaci poškozeného zboží    - napište nám prosím e-mail, kde uvedete:
- číslo objednávky
- rozsah poškození + fotografie poškozeného zboží z více stran nebo tak, aby bylo jasně patrný rozsah poškození
- informaci o tom, zda jste toto poškození již nahlásili a řešili přímo s doručovatelem DPD při převzetí balíku či nikoliv (pokud ano, pošlete nám kopii reklamačního protokolu)

------------------------------------------------------------------
 
 


V případě reklamace zboží, prosím, zabalte a pošlete nám ho zpět doporučeným balíkem na adresu:   
Kende trade, s.r.o.  
Svět bez lepku
Vítkovická 3276/2A
 
 

702 00 Ostrava  

Do balíku přiložte kopii dokladu a kopii Vašeho e-mailu s požadovanými změnami či charakteristikou poškození (vč. fotografií)!  
 
! Balíky na dobírku nepřebíráme !    
 
 

Košík je prázdný

Facebook
Poslední navštívené produkty
  • Doposud jste žádný produkt nenavštívil(a).
 
0
 
 
© Svět bez lepku